Sunday, August 02, 2009

..satu permulaan..



suka melihat rumah yang berhias indah, pakaian dan aksesori yang cantik,di hati teringin milikinya tapi kekadang perasaan itu harus diketepikan bila memikirkan faktor kewangan.Maka dengan sebab itulah djari dilahirkan...

saya suka membeli barang dan berkongsi dgn sesiapa yang berminat,maksud berkongsi saya adalah dengan cara menjual barang tersebut pada harga yg rendah.kenapa saya buat begitu kerana,pengalaman sering kecundang apabila sesuatu barang dari luar negara yg saya suka dijual di sekitar kuala lumpur tapi harganya berlipat kali ganda!!! sejak dari itu saya berazam sekiranya saya melancong keluar negara saya akan membeli lebih,bukan untuk keperluan saya sahaja tetapi sesiapa yg minat untuk milikinya.anda boleh melihat antara barangan yg boleh diperolehi dari blog ini.

sekiranya berminat email saya di djari243@yahoo.com dan saya akan berikan harga barangan tersebut.



p/s hanya permulaan nantikan barangan terbaru,insyallah

No comments:

Post a Comment